”Ik heb een suggestie, klacht of compliment” Dank u wel!
Uw melding wordt snel en zorgvuldig in behandeling genomen door VANhetWAD. Binnen 5 werkdagen na uw melding nemen wij contact met u op om de melding en een eventuele oplossing te bespreken.
Gedragscode behandeling suggesties, klachten en complimenten
U kunt uw melding via dit formulier insturen.
Binnen 5 werkdagen na uw melding neemt VANhetWAD/Wadexpedities.nl contact met u op om uw melding en eventueel uitgezette acties naar aanleiding van uw melding met u te bespreken. Wanneer u aangeeft daarop geen prijs te stellen, nemen wij geen contact met u op.
Alle meldingen worden vertrouwelijk in behandeling genomen.
Binnen 20 werkdagen na ontvangst van uw melding hebben wij, indien u daar prijs op stelt, met u besproken hoe wij uw melding willen afhandelen en: a. is wat u hebt gemeld opgelost of b. is met u afgesproken hoe in de nabije toekomst een oplossing gerealiseerd kan worden, als dat niet direct kan, of c. weet u hoe wij tot maatregelen komen om herhaling te voorkomen.
Indien gewenst ontvangt u een schriftelijke bevestiging van onze reactie op uw melding.
×
Hello!
Click one of our contacts below to chat on WhatsApp